1 » Reklamacje i zwroty2

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań by nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie, także każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji. W tym wypadku prosimy w pierwszej kolejności kontaktować się z naszym sklepem mailowo bądź telefonicznie. * WAŻNE :Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze. Przy odbieraniu przesyłki z paczkomatu i stwierdzeniu jakichkolwiek uszkodzeń fakt ten można zgłosić od razu przy paczkomacie lub w najbliższym punkcie INPOST.

W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy w pierwszej kolejności kontaktować się z naszym sklepem mailowo (czasem do rozpatrzenia reklamacji wystarczą tylko zdjęcia uszkodzonego towaru).

Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym. Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. W przypadku stwierdzenia wady lub wybrakowania produktu, towar zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w magazynie.

Formularz reklamacyjny (http://dynio.pl/fotki/reklamacje.pdf) musi być dołączony do przesyłki wraz z dokumentem zakupu, chyba że dowód zakupu był wysyłany drogą mailową.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Wybierając ten sposób reklamacji pamiętaj, że to właśnie gwarant rozpatruje reklamację, a nie sklep internetowy dynio.pl. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów (gwarantów). Dokładne adresy punktów serwisowych znajdziesz na kartach gwarancyjnych lub instrukcji dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów. Zależy Ci na czasie? Reklamację złóż bezpośrednio w autoryzowanym punkcie serwisowym danego producenta. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.



ZWROTY

Zgodnie z polskim prawem mają państwo 14 dni od daty doręczenia przedmiotu na zwrot do nas bez podania przyczyny.  Po tym czasie każde roszczenie będzie rozpatrywane indywidualnie.
W przypadku chęci skorzystania z przysługującego państwu prawa, prosimy odesłać do nas produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres

sklep Dynio.pl
ul.Gorczycowa 16
81-591 Gdynia 

Link do formularza znajduje się tutaj
 
Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.